måndag 11 januari 2010

Ska det fortsätta?

Varför skriver man (läs jag) överskriften först när jag ska göra ett inlägg?
Det är väl bättre att skriva inlägget först!
*******
Ska göra min första tatuering inom kort.Det är lite spännande.
*******
Arbetslös och kärlekslös.Dock inlåst i ett dött förhållande!
******
Har kommit i gång med träningen igen....skönt!
*****
Min bok ligger i dödläge...igen!
******
Det ska i och för sig bli ett "tråkigt" AIK märke men för mig är en tatuering något man ska "stå för".Det är det som betyder något för mig.
Annars så kommer jag nog inte tatuera mig överhuvud taget.
Min dotters namns tår tvåa på listan.
********
SAöker en massa jobb men ingen kärlek.Lite trött på överskattad kärlek.
Tror att kärlek är större än så.
Ett dött förhållande med en negativt nedåtgående spiral är inget jag rekommenderar.
Att leva med en människa som bara tänker negativt om sig själv samt tycker synd om sig själv och tröäst röker samt tröstäter är ingen framtid....
Men vart ska jag ta vägen?
Arbetslös med ett positivt tänkande så löser det sig nog i framtiden...håll ut!
Nog om mitt kärleksliv......
*******
Träning är verkligen ett knark i sig.....jag längtar verkligen varje dag till träningen!
******
Boken...suck....det är svarare än jag tror att skriva en bok.
Det går inte framåt just nu.Hittar inte inspiration att skriva på den.
Har nästan allt klart i huvet men det är svårt att få ner i datorn.
******
Avatar.....en vacker film som bör ses....
******
Läckberg skriver bra men tjatigt.Har läst två böcker av henne under jul och dom är väldigt lika varandra.Dock ganska bra!
*****
Ska försöka lägga in lite bilder inom kort......
*****
I think i´ll be back....i´ll think i see ya.....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida