söndag 28 mars 2010

Redigerat Bjästa inlägg

Jag har nu tagit bort telefonnumret till Mamma Häggström för nu anser jag att jag har
"hetsat" färdigt i min del av debatten.
Men efter att ha försökt få kontakt med henne så verkar det som om hon inte förstått nånting alls!
Vi får väl se vart allting tar vägen. Jag kommer följa debatten noggrant.Mitt nästa agerande blir att lämna Svenska Kyrkan.Eftersom dom tillåter mobbing på en av deras församlingar och det kan inte jag ta del av.Det är ju heller inte första gången! Jag vill och hoppas fortfarande att Ö-viks kommun tar sitt förnuft tillfånga och avskedar den rektorn i Bjästaskolan som så totalt missbrukat sin tjänst.Jag har mailat både Ö-viks kommun och skolan utan att få svar.Ta ert ansvar nu!
Och till alla Bjästa/Öviks bor: Ta ert ansvar och visa ert missnöje mot skolan och hur det skötts,det kan vara er dotter/son som drabbas nästa gång!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida