tisdag 21 juni 2011

Grekland

ett land har den regering man förtjänar!
Är inte Grekland ett fritt och demokratiskt land?
Är det inte så att regeringen speglar folket?
Hur i h-vete kan jag tycka synd om grekerna?
Självklart kan jag inte det!
Men det innebär ju självklart att jag ska vara med och betala
vad grekerna gjort eller rättare sagt inte gjort!
Suck!
Vad händer om landet går i konkurs?
Det vore lite spännande att se hur det ska gå till.
Blir det exekutiv auktion då?
Jag kan lägga ett skambud på Santorini eller Kreta!
Nä låt dessa lata folk arbeta sig ur krisen.
Snart står Portugal och Irland och ber om stålar......
Tycka synd om dessa?
Kollar ingen på lyxfällan och tycker dom är idioter.....
Det är ju samma sak.Låt Grekland vara med i lyxfällan och sen får vi se.
***********
Next Three Days.....vilken kanonrulle.....
**********
Hejdå Maud!
Det var roligt så länge det varade.
Du har min respekt även fast jag aldrig röstade på dig!
**********
Bort med kärnkraften och in med mer kol i pannan......
Hejdå Moder Jord!
*********
15 spänn för bensinen.....hahahahahhahahahha
********
Snälla Lasse Anrell gå i pension!
*******
Miljöpartiet kommer gå bakåt inom kort!
*******
Watchmen va en riktigt dimmig superhjälte film....
*******
..........seeya.....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida