måndag 25 januari 2010

Läs nya Offside!

Måndag förmiddag och tydlig skrivkramp.....
Både vad det gäller min så kallade bok och min så kallade blogg
som ingen läser.
Eftersomm mitt liv är ganska tomt just nu så finns inte mycket att skriva om
********
Badminton i kväll.Hoppas på en kväll utan fusk och att min barndomskamrat
kan sluta prata och börja lyssna.Det är inte ofta det händer.
********
Bra träning igår.Körde armar och mage.
*********
Nya Offside är suverän läsning.
10 års repotage är kul läsning.
*******
Arbetslös fortfarande.Har just DU ett jobb hör av dig!
******
Min morsa och farsa är patetiska.Arbetslös i över en månad och dom frågar inte ens hur jag mår. Härligt med familjekontakt.
*******
Min tatutering är jag jättenöjd med!
Ska lägga in en bild snart.
********
Nu blir det TRR..........seeya!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida