måndag 29 mars 2010

Bjästa!

Jaha så nu är det dags att gå ur Svenska Kyrkan.
Efter deras fega beteende av behandlingen av Lennart Kempe.
Denna usla präst med sitt horribla beteende!
*******
Jag är fortfarande arg på denna sjuka värld vi lever i!
Som jag är en del av!
Men mitt samvete är rent och jag tycker att fokuseringen ska vara kvar på två saker.
Offrena i första hand. Glöm inte att dom var två!
Alltså killen har våldtagit två stycken inte en tjej som det verkar vara enligt viss media!
Och sedan måste fokus ligga på mamma Marita Häggström och hennes son Dennis.
Att lillebror har hamnat i denna soppa är olyckligt men man måste stå för sina handlingar!
Hoppas någon åklagare har fallet under förundersökning!
*******
Haga-mannen vill väl gärna ha mamma Marita som kontaktperson när han kommer ut!
Snacka om inspiration!
*******
Har mailat Marita i mitt eget namn efter jakt på svar men inte fått något än!
******
Detta var inte det sista jag skrivit i fallet Dennis Häggström
.....seeya....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida