måndag 1 februari 2010

Slut snart?

Måndag förmiddag mitt i livet.
Kan det vara så?
Eller är min "peak" passerad?
*******
VM guld i bandy.....ärligt talat!
*******
OS närmar sig.Blir det som vanligt sämst när det gäller?
******
Valår hur ospännande som helst....vad blir skillnaden egetligen+
Rött eller grönt,kommer jag som arg medborgare se någon skillnad?
******
Ska på intervju i morgon på ett nytt jobb.hoppas jag får det.
Jag vill verkligen in i ekorrhjulet igen,saknar det.
******
Mitt förhållande är på upphällningen just nu känns det som.
Jag är trött på att ge upp.Nu är det min sambo som får säga slut!
******
Träningen är min stora morot just nu.
Finner inget annat meningsfyllt .....
******
Kan bli innebandy idag
Hoppas det finns någon elak jävel som jag kan crosschecka ordentligt
Annars får jag väl hoppas på lite badminton i morgon....
******
Finns inget mer i huvet just nu........seeya.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida