måndag 1 februari 2010

Jimmy Fuhr och Sanna Benjaminsson

Glömde bort att säga min mening om Robinson.
Snacka om att sitta med tappad haka!
Jag garvade ihjäl mig!
Han trodde ärligt på vinst!
Ännu en förlust för djävulens ombud.....hahahha
Och Anders då?
Vilken tjock fet looser..han ger gnaget ett fet äckligt ansikte med stämpeln
dålig förlorarer skriven i hela ansiktet.
Han är ingen gnagare.........
Tyckte det var en "sjysst" kille i början,men mer lik "Tea-bag" i Prison Break
får man leta efter......
Sanna så himla snygg alltså......och värdig vinnare
krossade vek-Johan i kuddkriget...det var cooolt
Och Jimmy som bara kunde vinna Robinson-tävlingar när alla bra var borta,blir han värdig då?
Självklart inte........
Nä Jimmy, what comes around goes around.....loooooooooser!
500.000 kronor till Hans och inte till dig ....underbart.
Fast Sanna skulle i mina ögon haft stålarna.
Socalt kompetent,vinnare,stort hjärta m.m.
I mina ögon är du en vinnare....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida